torsdag 13. mai 2010

Entrepenør

Har prøvd å komme i kontakt med den lokale entrepenøren her i Lyngen, men det  er vanskelig å få kontakt. Kan hende jeg prøver andre om de ikke viser større interesse. Må ha på plass dette rimelig raskt. Tiden løper!

Forts. følger....
Vel nå har jeg fått et tilbud fra entrepenøren og det virker svært dyrt. Må nok ta noen ekstra runder. Må vurdere om jeg skal utsette prosjektet noen uker for å jobbe inn noen bedre tilbud. Det vil jo selvsagt bety noe fordyrende byggelån. Må regne litt og se hva jeg tjener.. eller sparer mest på.
Forts... Jeg så meg nødt til å hente tilbud fra andre entrepenører og det ga meg større spillerom. Fikk inn tilbud som var betydelig under det første. De kunne også tilby langt rimeligere betong til hus og garasje støpingen. Så valget ble enkelt og besluttningen er tatt.:)

Har også måtte purre på elektrikerfirmaet og deres tilbud. Regner med å få dette på plass over helgen:)... Helgen og uka er gått men ingen tilbud på plass ennå, for håpe det er den eneste prisen jeg må betale for å benytte lokalt firma.
Forts... Har fått tilbudet på det elektriske arbeidet og det var som forventet dyrere enn hva jeg hadde sett for meg. Jeg har sett på detlajene og kuttet ut noen produkter. Det dreier som varmekabler i rom hvor det strengt talt ikke er nødvendig med gulvvarme. Da ble prisen fortsatt høyere enn hva først antatt, men den er akseptabel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar